SPOILED NEWS

Stephanie Harrison: Η ιδρύτρια του The New Happy εξηγεί πώς έφτασε τους 800000 followers

xr:d:DAE39iP3VgU:3766,j:3158566446792239251,t:24013110

Δεν είναι μυστικό ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πλημμυρίζουν από ατελείωτο περιεχόμενο.

Υπάρχουν πολλές συστάσεις για τον τρόπο χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, «hacks» για γρήγορη απόκτηση followers και συνεχείς απόψεις σχετικά με τους τύπους περιεχομένου που πρέπει ή δεν πρέπει να δημοσιεύεται.

Και δεδομένου ότι κατακλύζουμε περιεχόμενο σε καθημερινή βάση, μπορεί να είναι ιδιαίτερα δύσκολο να ξεχωρίσουμε. Αν και αυτό μπορεί να ισχύει για μερικούς, η Stephanie Harrison στο The New Happy χρησιμοποίησε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αποκτήσει αυθεντικό κοινό και να διαδώσει μια φιλοσοφία που άλλαξε τη ζωή.

Η New Happy ιδρύθηκε το 2018 με την απλή αποστολή να μοιραστεί μια νέα φιλοσοφία ευτυχίας. Η Stephanie έχει περάσει πάνω από μια δεκαετία μελετώντας την ευτυχία από διεπιστημονική προοπτική, αλλά μόλις στα μέσα του 2020 αφοσιώθηκε στη βαθιά διάδοση της αποστολής της (και στη χρήση των social media ως μέρος αυτής της διαδικασίας). Οι νέες αναρτήσεις του Happy Instagram είναι γεμάτες με θετικές, αναζωογονητικές συμβουλές για μια πιο ευτυχισμένη ζωή.

Για τη Stephanie, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι κάτι περισσότερο από παραδοσιακές μετρήσεις, όπως τα likes και ο αριθμός των ακολούθων. Στην πραγματικότητα, δεν κλίνει στις μετρήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μέτρο επιτυχίας. Ωστόσο, λόγω της μοναδικής της άποψης σχετικά με τη χρήση της πλατφόρμας, πάνω από 800.000 άτομα αποτελούν πλέον μέρος της κοινότητας The New Happy.

  1. Eπικεντρωθείτε στο σκοπό σας στα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιείτε

«Ξεκινήστε με τον μεγαλύτερο σκοπό σας. Ο σκοπός είναι να εξυπηρετείτε τους άλλους και αυτή η βάση στο «γιατί» σας είναι τόσο σημαντική. Υπάρχει τόσος πολύς θόρυβος εκεί έξω, με τους ανθρώπους να σας λένε τι πρέπει να κάνετε και πώς πρέπει να το κάνετε. Είναι εύκολο να παρασυρθείς ή να ξεφύγεις από την πορεία σου, μακριά από ό,τι έχει μεγαλύτερη σημασία για σένα».

Η Stephanie ζει και αναπνέει τη φιλοσοφία και την αποστολή του The New Happy στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η φιλοσοφία έχει τις ρίζες της στην ιδέα ότι η ευτυχία προέρχεται από την εξυπηρέτηση του κόσμου και τη χρήση των ταλέντων και των δεξιοτήτων που κάνουν κάθε άτομο μοναδικό. Και ότι συλλογικά, βρίσκουμε σκοπό και ευτυχία στην εξυπηρέτηση των άλλων.

Με αυτόν τον σκοπό στο μυαλό, η Stephanie ξεκίνησε να χρησιμοποιεί τους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέρος για να προσφέρει εμπειρίες, ιδέες, φιλία και καλοσύνη στους άλλους. Ήξερε ότι αυτοί ήταν οι τρόποι με τους οποίους ήθελε η επωνυμία της να εμφανίζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και ταυτόχρονα, είχε μια ιδέα για τους τρόπους που δεν ήθελε να φαίνεται.

«Παρέθεσα τις βασικές αξίες του The New Happy ως επωνυμία, φιλοσοφία και κίνημα, που οδήγησαν σε ό,τι έκανα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επειδή η φιλοσοφία μας είναι η εξυπηρέτηση, είδα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως ένα μέρος για να βοηθήσω άλλους, να ανταποκριθούν στις ανάγκες και τις προκλήσεις τους».

Αφιερώστε λίγο χρόνο σκεπτόμενοι τον σκοπό της επωνυμίας ή της επιχείρησής σας και τον επιδιωκόμενο σκοπό των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όταν εμφανίζεστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που εκπληρώνετε τον σκοπό σας και ευθυγραμμίζετε το περιεχόμενό σας με αυτόν, είναι πολύ πιο πιθανό να προσελκύσετε κόσμο για μεγάλο χρονικό διάστημα.

  1. Δημιουργήστε μια κοινότητα, όχι ένα κοινό.

«Μία από τις βασικές αξίες του The New Happy είναι η κοινότητα. Από την αρχή, αποφάσισα ότι δεν ήθελα να δημιουργήσω κοινό – ήθελα να δημιουργήσω μια κοινότητα. Αυτό επηρέασε σχεδόν κάθε απόφαση που έπαιρνα καθώς δημιούργησα ένα brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».

Η Stephanie εργάστηκε σκληρά για να διασφαλίσει ότι προσανατολίζεται στις αξίες The New Happy σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ανά πάσα στιγμή. Για παράδειγμα, δεν είναι ασυνήθιστο να βλέπετε τους οπαδούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως κοινό που απορροφά το περιεχόμενό σας. Αλλά μία από τις αξίες του The New Happy είναι η «κοινότητα», επομένως η Stephanie θεωρεί ότι οι ακόλουθοι είναι μέλη της κοινότητας και όχι μέλη του κοινού.

Γιατί έχει σημασία αυτό; Το κοινό είναι μια απρόσωπη μάζα που έχει να κάνει περισσότερο με το πώς σε βλέπουν οι άνθρωποι. Αντίθετα, η Stephanie καλλιέργησε τη διαφορά ανάμεσα στο να παρακολουθείς κάποιον να κάνει κάτι (ένα μέλος του κοινού) και να συμμετέχει σε κάτι (ένα μέλος της κοινότητας).

Αλλά είναι κάτι περισσότερο από το να σκέφτεστε απλώς τους ακόλουθούς σας ως κοινότητα, υπάρχει πολλή δουλειά που χρειάζεται για να ζωντανέψει αυτή την αξία. Για παράδειγμα, το The New Happy φιλοξενεί μια συγκέντρωση κοινότητας κάθε εβδομάδα, όπου οι άνθρωποι μπορούν να μοιραστούν ό,τι χρειάζονται. Η Stephanie ορίζει χρόνο για να απαντήσει σε όσες περισσότερες ερωτήσεις μπορεί προσωπικά, αλλά χρησιμοποιεί επίσης αυτές τις απαντήσεις για να ενημερώσει την κοινότητα μέσα απο τις συμβουλές.

Το New Happy φιλοξενεί επίσης δωρεάν προκλήσεις που προσκαλούν τα μέλη της κοινότητας να εργαστούν σε διαφορετικά στοιχεία ευεξίας. Ένα που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές είναι το «Πώς να δημιουργήσετε μια πιο ευτυχισμένη εμπειρία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Άλλα θέματα περιλαμβάνουν την αυτοσυμπόνια, την οικοδόμηση αυτοπεποίθησης, την εύρεση των δυνατοτήτων σας και την καλλιέργεια της ευγνωμοσύνης.

Και τέλος, το podcast περιλαμβάνει ιστορίες μελών της κοινότητας, δημιουργώντας έναν χώρο για τους ανθρώπους να μοιραστούν τις φωνές και τις εμπειρίες τους.

  1. Μην αφήνετε τον φόβο να σας κρατήσει πίσω.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να προκαλέσουν μεγάλη πίεση: Είναι αυτό το οπτικό αρκετά καλό; Είναι καλά γραμμένη αυτή η λεζάντα; Πώς θα φαίνεται αυτή η ανάρτηση στη ροή μου; Τι θα πει ο κόσμος αν δεν συμφωνεί με αυτό που λέω; Θα καταλάβουν οι άνθρωποι την επιχείρησή μου; Έχει νόημα αυτή η προσφορά;

Η πίεση που ασκούμε στους εαυτούς μας να φαίνονται με έναν συγκεκριμένο τρόπο και να πούμε τα πράγματα τέλεια μπορεί να είναι εξαντλητική και η Στέφανι μου υπενθύμισε ότι είναι σημαντικό να κόψουμε αυτά τα συναισθήματα και απλώς να προσπαθήσουμε.

«Η ιδέα ότι δεν μπορείτε να αρχίσετε να μοιράζεστε τον εαυτό σας ή ιδέες εάν δεν έχετε μια τέλεια στρατηγική, σχέδιο περιεχομένου ή επιχειρηματική προσφορά—είναι απλώς λάθος. Έχετε σπουδαία πράγματα να προσφέρετε και η προσπάθεια να τα τελειοποιήσετε θα σας κρατήσει να περιμένετε για πολύ καιρό. Αυτό ήταν κάτι που βίωσα και είναι κάτι που βλέπω με επωνυμίες, οργανισμούς και συναδέλφους επιχειρηματίες».

Έχετε σπουδαία πράγματα να προσφέρετε και η προσπάθεια να τα τελειοποιήσετε θα σας κρατήσει να περιμένετε για πολύ καιρό.


Όταν η Stephanie πήγε για πρώτη φορά την επιχείρησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ήξερε τον σκοπό της και πώς να ενσωματώσει τις αξίες της. Δεν ήξερε πώς να μεταφράσει αυτά τα πράγματα με τρόπο που να έχει απήχηση σε μια κοινότητα. Αλλά το να γνωστοποιήσει τις ιδέες της στον κόσμο της επέτρεψε να αρχίσει να μοιράζεται τα μηνύματά της με άλλους. Η υπέρβαση αυτού του φόβου γρήγορα μετατράπηκε σε μια ευκαιρία να μάθουμε από την κοινότητα και να εξελιχτούμε με την πάροδο του χρόνου.

«Αυτό που ήθελα να μοιραστώ ήταν η φιλοσοφία The New Happy.

Δεν ήξερα στην αρχή τι θα είχε απήχηση στους ανθρώπους, ποιες ερωτήσεις είχαν ή πώς θα μπορούσα να βοηθήσω καλύτερα. Αλλά μόλις πήρα το κουράγιο να αρχίσω να μοιράζομαι, άρχισα και να μαθαίνω τόσα πολλά. Αυτό με βοήθησε να βρω καλύτερους τρόπους για να βοηθήσω και να υποστηρίξω την κοινότητά μας. Το να ξεκινάς είναι πραγματικά συχνά το πιο δύσκολο κομμάτι!».

Μην φοβάστε να βάλετε τον εαυτό σας, την επωνυμία σας ή τις ιδέες σας εκεί έξω. Δοκιμάστε και πειραματιστείτε για να βρείτε τι λειτουργεί και δεσμευτείτε να αναπτυχθείτε στην πορεία.

About Ντορέττα Δημητρίου (67 Articles)
Δημοσιογράφος

Leave a comment

Discover more from Spoiled Magazine

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading