SPOILED NEWS

Συνέντευξη απο τους ιδρυτές του e-food.gr για το Spoiledmag.com!

To spoiledmag.com εξασφάλισε συνέντευξη των ιδρυτών του website e-food.gr μέσω του οποίου μπορείτε να επιλέγετε από εκατοντάδες  εστιατόρια και να παραγγέλνετε εύκολα, γρήγορα και έξυπνα απολαμβάνοντας παράλληλα ειδικά προνόμια.  !

Eσείς πότε θα κάνετε την επόμενη παραγγελία σας ;

Περιγράψτε μου τι είναι το e-food.gr.

Οι κατάλογοι φαγητού σε χαρτί αλλά και οι παραγγελίες delivery μέσω τηλεφώνου, εκφράζουν μία εποχή που βρίσκεται στο τέλος της. Όπως ακριβώς αγοράζουμε ταξιδιωτικά εισιτήρια, βιβλία ή ακόμα και ρούχα μέσω του ίντερνετ, η νέα κατεύθυνση στο χώρο του φαγητού είναι οι online παραγγελίες. Σε αυτό το δρόμο ηγείται το e-food.gr.

Στο e-food.gr βρίσκονται συγκεντρωμένα όλα τα αγαπημένα σας εστιατόρια μαζί με τις ανανεωμένες – σε πραγματικό χρόνο – προσφορές τους. Η αναζήτηση γίνεται με βάσει τις κουζίνες (π.χ. burger, pizza, sushi), τα εστιατόρια ή το φαγητό. Οι παραγγελίες δίνονται ηλεκτρονικά και γι’αυτό δεν έχουν λάθη. Ειδικό πεδίο επιτρέπει την αναγραφή ειδικών οδηγιών όπως για παράδειγμα: «χωρίς κρεμμύδι».

Το e-food.gr αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο παραγγελίας delivery φαγητού μέσω internet στην Ελλάδα. Συνεργάζεται με 400 και πλέον εστιατόρια που κάνουν delivery σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και δίνει μια ευρεία επιλογή παραγγελίας. Είναι το μόνο δίκτυο που συνεργάζεται με όλες τις κορυφαίες αλυσίδες delivery όπως Pizza Hut, Pizza Fan, KFC, Η Πίτα του Παππού, Burgering House, Domino’s Pizza μέχρι και το τοπικό σουβλατζίδικο.

Ποιοι είναι οι ιδρυτές του e-food.gr;

Ο Απόστολος Αποστολάκης από το e-shop.gr και ο Παμίνος Κυρκίνης από την TOMS Greece είναι 2 εκ των συνιδριτών του e-food.gr

Tι σας ώθησε να υλοποιήσετε την ενέργεια αυτή ;

Η σκέψη για τη δημιουργία μιας υπηρεσίας, η οποία θα συγκέντρωνε εστιατόρια σε μία ιστοσελίδα, υπήρχε εδώ και καιρό. Πήραμε την απόφαση το 2011, όταν πια βρήκαμε τον χρόνο για να σχηματίσουμε την κατάλληλη ομάδα.

Τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσει κάποιος που θέλει να κάνει κάποια παραγγελία από την ιστοσελίδα;

Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Ο χρήστης εισάγει τη διεύθυνση του, επιλέγει ένα από τα εστιατόρια που τον εξυπηρετούν και στη συνέχεια στέλνει την παραγγελία του online με ένα κλικ. Το φαγητό παραδίδεται από το εστιατόριο στην πόρτα του και ο πελάτης πληρώνει με μετρητά. Δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση για παραγγελίες μέσω e-food.gr

Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσει κάποιο μαγαζί –εστιατόριο που θέλει να συμμετέχει στο e-food.gr;

Το μόνο που έχει να κάνει είναι να επικοινωνήσει με το e-food.gr στο 211 311 0700 ή στο info@e-food.gr και θα τον επισκεπτεί κάποιος πωλητής για να ολοκληρωθεί η σύνδεση με το δίκτυο του e-food.gr

Τι γνώμη έχετε για την τεράστια εξέλιξη του Διαδικτύου στην εποχή που ζούμε ;

Η φύση του internet είναι τέτοια που δεν περιορίζεται σε μία χώρα άρα και οι ευκαιρίες δεν έχουν σύνορα. Θα πρέπει να δοθούν κίνητρα στην Ελλάδα όπως γίνεται στο εξωτερικό. Δεν είναι τυχαίο ότι στην Αμερική, την Αγγλία και πολλές άλλες χώρες επενδύονται δισεκατομμύρια για τη δημιουργία technology hubs που θα φιλοξενήσουν και θα ενισχύσουν την επιχειρηματικότητα αυτή.

Υπάρχουν ευκαιρίες στο διαδίκτυο, αρκεί να έχει κανείς τη διάθεση να τις κυνηγήσει, να δεσμευτεί και να βάλει σημαντικό χρόνο και σκέψη σε αυτό που θέλει να κάνει. Εάν κάποιος μπορεί να πείσει για τις ικανότητες του , αλλά και για το πείσμα του να φτιάξει κάτι καινούριο, θεωρώ ότι ακόμη και σήμερα –στην Ελλάδα που ζούμε- υπάρχουν περιθώρια χρηματοδότησης του από seed investing funds, από λίγους angels investors ή από οικογένεια ή ακόμα και φίλους. Επίσης πρέπει να είμαστε ανοικτοί σε συνεργασίες, πρέπει να ψάχνουμε συμπληρωματικούς  συνεργάτες και συνεταίρους. Για παράδειγμα η ομάδα του e-food.gr αποτελείται από άτομα όπου όλοι συμβάλουν και στηρίζουν το νέο αυτό εγχείρημα. Φυσικά αυτή η συμβουλή αφορά όσους θέλουν να κάνουν μια επιχειρηματική κίνηση. Δεν είναι όλοι διατεθειμένοι να αναλάβουν το ρίσκο για κάτι τέτοιο. Όσοι όμως το σκέφτονται θεωρώ ότι τώρα είναι η κατάλληλη περίοδος για να το τολμήσουν διότι το opportunity cost λόγω της κρίσης είναι πλέον πιο μικρό.

Τι σχέση πιστεύετε ότι έχουν οι Έλληνες με το Διαδίκτυο ;

Η Ελλάδα αποτελεί καλό εφαλτήριο για διεθνή επέκταση. Δημιουργεί κάποιος το προϊόν στην Ελλάδα που έχει και πολύ καλούς προγραμματιστές και μετά συνεχίζει και επεκτείνεται και στο εξωτερικό. Αυτό είναι και το δικό μας πλάνο: θα βγούμε με το e-food εκτός Ελλάδας. Έχουμε σαν χώρα πολύ δυνατό ανθρώπινο δυναμικό και θα πρέπει να το εκμεταλλευτούμε και αξιοποιήσουμε. Η πληροφορική και ο προγραμματισμός είναι ένας τρόπος να δημιουργηθεί υπεραξία η οποία μπορεί να γίνει ένα ανταγωνιστικό εξαγωγικό προϊόν για τη χώρα μας. Θεωρώ ότι ο προγραμματισμός είναι μια ευκαιρία για την Ελλάδα και τους νέους που ψάχνουν επαγγελματική διέξοδο. Είναι τόσο στο χέρι της χώρας μας να βελτιώσει την εκπαίδευση στις τεχνολογικές σχολές αλλά ακόμη περισσότερο στο χέρι της νέας γενιάς να επιμορφωθεί διότι πλέον μπορεί κάποιον να μάθει τα πάντα μέσω του internet.

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Το e-food έχει ακόμη πολλή δουλεία. Έχουμε να επεκταθούμε σε άλλες 4-5 μεγάλες πόλεις και να φτάσουμε να έχουμε πάνω από 1000 εστιατόρια τους επόμενους 8-10 μήνες.

Όμως το επόμενο πιο grand scheme πλάνο μας είναι μέσα στο 2013 να βγούμε με το e-food και εκτός Ελλάδας.

Επιμέλεια συνέντευξης : Χριστίνα Γεωργοπούλου

About Christina Georgopoulou (43 Articles)
Επικοινωνιολόγος, Υποψήφια Διδάκτωρ Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ (ΕΚΠΑ), MSc Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα (ΕΚΠΑ), MA in Strategic Communications and PR from DEREE, BSc Eπικοινωνία και ΜΜΕ (ΕΚΠΑ), Μία απο τις πρώτες Fashion bloggers στην Ελλάδα, το 2009-2016. Το blog Life In Style έγινε case study στο Amsterdam Fashion Institute και προσκλήθηκε απο συντάκτη των NYT για να συμπεριλάβει το blog της σε infographic με τα top 50 fashion blogs παγκοσμίως. Έχει προβληθεί στο Glamour Holland, MarieClaire US, Cosmopolitan UK, Cosmopolitan US Είναι εκπαιδεύτρια στο Life In Media. Έχει εργαστεί σε διαδικτυακά περιοδικά, σε διαφημιστικές εταιρείες, σε εταιρείες ως υπεύθυνη PR και social media manager και σε δημόσιους ερευνητικούς φορείς ως υπεύθυνη επικοινωνίας σε ευρωπαϊκά προγράμματα. To 2012 ίδρυσε το διαδικτυακό περιοδικό Spoiled, το οποίο αποτέλεσε καινοτομία στο χώρο της διαδικτυακής δημοσιογραφίας, ήταν απο τις πρώτες Start ups στο δημοσιογραφικό χώρο. Έγινε case study στο ΟΠΑ και να φτάσει τα 60000 views per day οργανικά σύμφωνα με το Google Analytics. Είναι ακαδημαική συγγραφέας και ακαδημαική εκπαιδεύτρια. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στις δημόσιες σχέσεις, στο στρατηγικό πλάνο, στο branding, influencer marketing, blogging και νέα μέσα, διαδικτυακή δημοσιογραφία, κοινωνικά δίκτυα.

Leave a comment

Discover more from Spoiled Magazine

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading